Epidemie koronaviru brání osobním kontaktům prodejce a zájemce o nové bydlení. FINEP proto přichází s novou klientskou online aplikací e-Setkání, představující bezpečnou alternativu k osobnímu setkání s obchodníkem při výběru nemovitosti.
Služba e-Setkání je plnohodnotná alternativa klasického setkání v klientském centru developera. Vytváří anonymní sdílené webové prostředí, ve kterém obchodník klienta provádí na webu a dalších materiálech. Oba současně po telefonu diskutují nad detaily. FINEP vyvinul aplikaci e-Setkání tak, aby fungovala v běžném webovém prohlížeči, což znamená bez potřeby jakékoliv instalace do počítače nebo tabletu zákazníka.
Obchodování na nemovitostním trhu patří v kontextu jiných oborů mezi velice konzervativní. „Každý rok se setkáme s tisíci lidí, vybírajících bydlení. Známe dobře jejich potřeby. Díky tomu víme, že nemovitosti nikdy není možné prodávat jako zboží v e-shopu, bez osobního kontaktu, diskuse a odborných rad. Každý klient má svůj příběh a každý vyžaduje individuální řešení, které dokážeme nyní řešit i prostřednictvím nové služby e-Setkání,“ říká David J. Wodinský marketingový a obchodní ředitel společnosti FINEP.
Jak probíhá e-Setkání? V jednoduchých třech krocích.
První krok: Klient si požádá o e-Setkání (skrze odkaz na webu).
Druhý krok: Obchodník si s klientem sjedná vhodný termín e-Setkání.
Krok třetí: V daném termínu se obchodník s klientem po telefonu a prostřednictvím sdílené aplikace spojí a společně odprezentuje a předá veškeré informace k nemovitosti a společně vyberou nové bydlení.